Sunday, August 9, 2009

Tag 73 *bile name digugel tanpe segan silu*

Syarat :

1. Klik gugel image
2. taip name anda
3.click search
4.paste gmbr2 yg terpapar
5.at least lime..

tag ni dibagi oleh zack..mekasih zack..heehe..

aku pn buang ar mase ngn gugle name aku sendiri..
ni name famili pnggil je..
tapi aku suke..
heehe..

akibat nyer..
aku sedar..
aku baru tau..

name nyei tu xde la kool sangat..

sebab..

sebab yang pertame..

nyei tu adelah name bende alah ni..ulat air kot..sikit pn tak menarik..
saiz diorang adelah 35mm jek..


aku juge adelah sejenis makhluk seperti campuran kupu2 ngn pepatung..

Apospasta Nyei (paratype)
name saintifik siap..hmm hmm..

nyei juge name masakan lobster nih..
ni gambar kt thai..
name betul masakan ni

Kung_Op_Nyei

hmm hmm..tak menggembirekan langsung..
kung op nyei..tapi mcm sedap..

makanan lg..nyei gak name nyer..


pastu aku betambah kecewe apebile jumpe geng2 natives ni..
aku yg mane?
taknak ar men cop2 orang asli..
isk3..
yg kanan skali tu pempuan!
perasan x?


pastu kecewa aku semakin berkesan..
apebile aku jumpe..
nyei tu..
name diorang ni sume..



aku tak racist..aku tak..
aku kecewe je..
zack~
nape tag ko ni jahat?~
T___T

...

pastu aku search ayie..
banyak je orang name ayie..
mlayu ar ramai..
x nak aku amek gambar diorang..

tp pastu aku jumpe ni..
comel..



tapi tak cukup kool..

so..

aku buat la sendiri gambar aku yg comel dan kool..


..


betul la ni aku..
tengok bibir..
kan bibir aku kn?

lepas ni search 'nyei'..
mesti jumpe gambar kool ni!!
hahha!!


...

sape2 nak tag ni amek la yer..jgn malu2..heehee

9 comments:

aRien de GreaT said...

hahaha..besh gak ek gugel nma sendiri..hehehe :)

khair 3rd said...

nigger
nigger

aku racist
aku benci nigger

p/s:mesti lepas ni ko bajet Ne-Yo
Akon, Usher, 50 cent kan??

Ayie a.k.a Nyei said...

haaha..xde makne nyer aku nk prasan niger..haahahaha

sape nak tag ni amek la yer..:D

PuAt said...

ow..spe suh xamik 'Jo'..

Ayie a.k.a Nyei said...

yelah..panggil la aku jo..kool gak an? haaha

peklah said...

weih!
napa panggil nyei??
kira bgos pe nyei tu niger!
hahaha...

Ayie a.k.a Nyei said...

haahaha..ape yg bagus lak?! haaha

zAcK said...

name ak byk kene kait ngn binatang..
tade la plak niger gini..
kah3

Ayie a.k.a Nyei said...

aku tau..ko ar amad ni sebab aku jadi niger tetibe..haahaa