Monday, April 20, 2009

Mesoderm

Ok mari mula..

1. Kekasih saya adalah: Lisdawati kena rampas ngn fauzi..

2. Saya sedang mendengar: senior2 v5 sedang menjerit2 keriangan kt depan ni..

3. Mungkin saya patut: jerit jugak..

4. Saya suka: jerit..

5. Sahabat2 baik saya: suka dengar saya jerit terutama ketika match bola..(yeke?eD ckp yer..)

6. Saya tak faham: kenapa ada orang pendiam kt bumi ni..

7. Saya rindukan: zaman sekolah dulu sbb boleh jerit kt junior..

8. Ramai yg kata: "ayie ko kena cheer kitorg petang ni.."

9. Makna nama saya di muka depan facebook saya bererti: tu nickname aku..ngn pak ngah aku nyer name..makna diorg..xtau..

10. Cinta itu: buat serabut je..dan ntah pape..sbb tu aku jatuh cinta kt lisdawati..

11. Di suatu tempat, seseorang sedang: cuba bunuh diri..

12. Saya akan cuba: berubah jadi matang..kekeke...

13. Ayat selamanya membawa maksud: buu..xtau maksud..

14. Saya tidak akan: jerit kat pempuan kecuali pempuan tu langgar aku dengan kete..

mane num 15?

16. Bila saya terjaga dari tidur waktu pagi, perkara pertama yg saya akan fikirkan adalah: aduh..terlepas lg subuh..cipai tol...takpun..aduh..nk cntct sape ni nak suruh sign attndance..

17. Saya paling meluat bila: pempuan hodoh menggedik..bajet hot..eiii...

18. Pesta/parti adalah: lagho tp stylo..

19. Haiwan paling comel pernah saya temui adalah: Jakpo..(kawan mase sekolah)(mintak2 r die x bace nih..)

20. Peringkat umur paling menyeronokkan bagi saya adalah: ketika dah tua..mase tu xyah dah pikir ngn sape aku nk kawin..berape anak nak dapat..nk kerja ape,,sume pn dah berlalu..huihh..(stylo x ayat aku?haaha)

Laa..21 pn xde gak??

22. Malam ini saya akan: cari pakguard yg kejar saya td sampai jatuh longkang.

23. Esok pula saya akan: masuk paper sebab pukul pakguard..

24. Saya betul2 inginkan: awek mcm lisdawati..kekeke..

25. Ketika anda lihat wajah anda di depan cermin pagi td, apakah yg terlintas di fikiran anda: pg td x tgk cermin..sbb bangun petang..

26. Pusat beli-belah atau arked permainan: pusat beli belah..eh x..x..arked kot..ntah la..

27. Makanan Barat atau Jepun: makanan jepun la..eh x..barat la..eh..jepun..barat..ahh..makan je la...

28. Bilik yg terang atau gelap: terang laa! sume boley tengok!!

29. Makanan segera adalah: maruku mak anjang buat yg kena rembat ngn orang basuh kereta siang tadi..

30. Ayat terakhir yg anda katakan pada seseorang: diamlah ko..

1 comment:

Unknown said...

ooiitt... ko di tagged! ko lak kena jawab tagged aku!!!