Friday, November 20, 2009

bear ngan nageoren

smalam gi genting..aku bejaye dengan hebat campur luck sikit melalui pemainan baling token dalam piring leper-penyek-hampeh-susah-nak-masuk dan mendapat:


TADAAADAAAA!!!!

NAGEOREN NGAN BEARBEBULUKARPET!!


kesimpulan:

1. katil jadi sempit.

2. rase serba salah kalau orang cakap "AYIE~~ NAK SATUU~~"
*tipu, sbnr nyer aku mmg hati kering dan taknak bagi*

3. rase hebat tak boleh berenti..


..

tu je..

hehee...

...

heehe...


20 comments:

matlam said...

ko da mmg hebat da ayei...
hahaha...
tp mmg still la sbb ko bole dapat 2 adiah skali...
hahaha...
cooooolllllll..... :D

LepLop said...

Ayieeee

nak satuuu~~

plssss

*melutut sambil menyangkung*

Ayie a.k.a Nyei said...

haahha..sape2 yang nak buleh..tp aku tag kat fb je ar..haaha..nk belaku adil mmg susah..nak aku potong..nanti jadi sampah..kapas terabur..susah gak kn? haaha

izzahfarhana said...

isk isk baru nak mntak 2 bukan 1 hahaha

DH said...

what happen in genting stays in genting..
XD

ainulhusna said...

haha.besar sgt ke bear2 ko tue.smpai bole jdi sempit katil.haha..
btw, comel lah bear2 tue..

zahidahadi said...

wah!hahahaa

Mr. Cuz said...

perg..bestnye..nk satu..wakaka
ape² pn tahniah la..huhu

zety said...

ayie ak pun nk gak yg bearbebulukarpet tu..please..;(

*hahaha..pujuk rayu yang xleh blah.tapi ak tau ko mesti xkn bagi punye..

Farhana said...

Ku tak mo mintak bear tu.. Mau mintak len.. Boley bagi??? Hahaha.. ;p

|arieza| said...

since klu org kata 'ayie nk satu' u jadi serba salah.. so i nk ckp 'ayie, nk dua!' :p

.: Al Bukhari :. said...

ahhaha..hahaha..hahah

Ahmad Munir said...

ah xkira! ak paling deserve utk dapat 1 bear tu! sbb salah 1 token yg ko baling tu adalah token aku!!!w'pun token ak yg ko baling tu xmasok, mwahahahahaah!!!

*ak abes rm12 baling token xdpt2, sial je ayie!

Ayie a.k.a Nyei said...

hakhakhak!! aku try nk bg ko yg BESAAARRR tuh..dah xde rezeki nk wat caner..hahahahaha

aRien de GreaT said...

hmm...bestnyerrr..nak jgak...huahuahuah...hri tu arin pegi dpt keychain jer..tu pun dh bebiru2 tgan mengetuk bear tggwlam tmbul tu..benci3..

ila de cute said...

Pak Anjang,

nak satuuuuuuuuuuuuuuu....


Mommy
(On behalf of Syahmi)

Agakkacak said...

pak anjang.. nak lagi satu


daddy
(on behalf of hafiz)

hehehehe...

PurPlez said...

xpernah dpt bear
huhu

YobSumo said...

kau sgt berpotensi. tahniah!

asmiedar , 20 said...

hebat lah kamuuuu...tgn emas nih