
Nak dijadikan cerite..pakgad ni jage benk cimb..so adela pegang senapang..die takde la tembak orang pulak bile orang ejek2 die comel2 tu..die nyer senapang jarang di-load-kan..so buleh ejek pastu lari..tapi sape la berani nak ejek die kalau die pegang senapang..kalau tak kena tembak pun mesti kena hempuk..
Pade tahun 2010, dunia diselubungi lah pulak ngn nyanyian baby baby dan ke-jambuan jastin beiber..mamat ni muke budak abes suare budak tak baligh lagi pun..orang yg hidup kat sekeliling pakgad comel ni mendapati muke jastin beiber tu iras2 ngn pakgad tu..lalu diorg pun ejek2 la pakgad ni jastin bieber jastin beiber..lalu depan rumah nyanyi baby baby baby~..pakgad comel ni punye lah marah sampai sehari tu die kejar orang2 kampung yang ejek die tu ngn parang..huii horrer..bodoh jugak budak2 orang2 kampung tu..dah tau tapi still nak kacau jugak..
Pade suatu hari, seorang lelaki yang tak comel..muke itam taliban sikit2, umo 27 name hannan nek moto..die tengah nek moto slow2, ade la sorang pempuan tua ni langgar die ngn kete dari blakang..beguling2 lah hannan ni ke lantai tar tuh..darah siku nyer..hannan ni imosyenel lah..lagi lah die emo apebile makcik tak sedar diri tu pecut kerete dier laju2..hannan nyer marah terus jerit macam orang hilang akal je..
Die jerit gini: taik! babi babi babi uuu!! *sakit*
Tak semene2 pakgad comel ni balik dari keje..die dengar je hannan tu jerit2 ingatkan hannan ejek die like baby baby baby uuu~..terus stop muke merah padam acu senapang kat hannan..huii hannan kecut abes-abesan terus nangis je..
“ko apesal jatuh2 moto terus nak nyanyi2 ejek aku?!! hah?!!” sergah pakgad comel kepade hannan..
“mane ade munir..aku kena langgar la..aku tak ejek engko pun”..*nangis3*
Tibe2 kerane hannan ni tadi sangat sedih..dah la kena langgar lari, pastu kena acu senapang pulak..huih mmg rase diri tak gune lah si hannan ni..die pun terus rase nak buat jahat..hannan ni jahat ni..isap shabu ni kat kampong..yg die kena langgar tu mase baru balik dari beli shabu la tuh..ape nak jadi la ko nih hannan..hannan yg jahat ni dapat idea jahat..dia jugak tahu si pakgad comel ni memang bodoh banyak ni..senang kena tipu..dia pun tahu bahawe si pakgad comel ni benci sangat2 ngn jastin beiber..
“weh3..aku nampak jastin beiber dalam kerete yang langgar aku tadi..pegi ar bunuh..pasni ko dah tak kena ejek jastib beiber dah..pegi3..” kate hannan dengan penuh konfiden!! Dia berbuat demikian kerane mengharapkan munir akan menembak pempuan tua tu dari belakang ala2 cerite polis kejar2 orang jahat dalam holiwud tuh..so tak kesah la sape bawak kete pun, yang penting die kena tembak..
Si pakgad comel ni pun tekejut ar..die tak kenal pun jastin beiber sape..die ingat jastin beiber ni orang bidayuh mane la..yang die tahu, mamat tu 15 tahun..die pun terus eksaited ar nak pegi bunuh ni..huih..mmg kejam yg takde limit dier nih..maka nyer teruslah die bawak moto suzuki lc300cc tu kejar kete tadi..dah lame sangat dah kete tu blah..tapi sbb perasaan hasad imosyenel munir ni tadi..die sanggup kejar..dah 12minit tuh..jumpe lah die ngn kete iswara merah lebihkurang macam yg hannan cakap tadi..die tak tembak terus..
“Stop!! Stop!!”
Sorang budak tahun kuar..muke jambu jugak..kerane menyangkakan pakgad tu polis, budak tu telah merayu2..”tolong lepaskan..saye pegi beli kismis utk adik je tadi incik..”
“oooo..kau la yee...engko ade langgar orang kan?!!” soal pakgad comel..
“maneade~ incik” *nanges2*
“oooooooooo!! lagi mau tipu aku ye?!! Name ko ape?!
“muhsin.”
"hah!! muhsin baiber!! Umor ko bape?!!”
"eh bukan!! muhsin jabak..umur saye 15."
Deshum! Tembak sekali je..mati la budak tu..
ni antare post2 bodo dlm ni..dan aku dah bosan weh..nak letak jawatan dr blogger buleh?





