Friday, February 13, 2009

Ulu Licin Licin Dowh..



Pada satu ari..saye dgn kawan2 pegi ulu licin..kami mandi manda di air terjun..ulu licin mmg licin sebab semua orang tergolek masa panjat dan turun kecuali saya..

bontot gegaq telah mengalami kemurungan kerana jatuh atas batu 5 kali..kemudian bontot gegaq hilang pertimbangan lalu menyedut seluar kuning dier..gmbar di atas menunjukkan kami menghalau gegaq dari datang ke arah kami kerana khuatir penyakit bontot murung itu berjangkit..tanpa semena2, rambut gegak telah jadi biru..

yana pula mengalami tekanan adrenaline terlebih kerana seekor pacat telah menghisap buah-buah pinggang nya....apabila melihat benda hitam, beliau menjadi excited..gmbar menunjukkan yana sedang mencubit seluar sambil ketawa kerana menurut beliau..seluar itu terlalu menggelikan mcm pacat yg besar..kerana terlalu geli, beliau tanggal seluar..tp x boleh tunjuk kt sini..

sedang kami bergembira, ade 2 orang junior sedang berak di belakang itu..lihat adik2 yg berendam sebelah kanan gambar..

kerana 2 orang junior itu berak merata2, orang kampung di bawah yg sedang minum air telah tertelan najis mereka..tanpa berfikir panjang, mereka telah memarahi kawan2 saya ini..kawan2 saya amat sedih dan kecewa...



selepas itu, kami masih tidak berpuas hati dengan orang kampung itu..kami mengambil langkah kejam dan hasad dengki lalu kencing beramai2 ke arah mereka (org kmpung) yg sedang minum lagi..padan muka mereka kena kudis dalam perut nanti..

8 comments:

Agakkacak said...

hehehe.. nice entry.. macam taik daaa.. bestnyer ulu licin tu.. kat mana tu?

Ayie a.k.a Nyei said...

kt beruas je..bawah kuale..tp nk smpai air terjun 2 kne msuk trek 2 jam gak r..bru jmpe..

AIN JEMIN said...

entry kmu ni klakar habis.

khair 3rd said...

alaa
come on aa beb
skang orang x mandi aa
ulu licin dah beb
tu zaman orang pakai pampers aa
skang org mandi....
ape orang KL cakap??
Sunway Lagoon

belia ub said...

kalau nak cakap apapun agak2 la bro..jangan lebih...nanti kau g kat situ lagi kena cekik dik hantu baru nak minta tolong orang kampung...

wAwA said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

tumpang tanye, trek nk masuk 2 mcm mne? denai utan or ikut tebing sungai?

Ayie a.k.a Nyei said...

ktorg ikut denai dari belah atas..aku pun taktau nak explain caner sbb ktorg dr campsite lain..tracking bnyk ar dr situ..kalau denai dr jalan bawah tu senang je..tepi sungai aku tak sure jalan mane..