Tuesday, January 27, 2009

Membuat Anak Pempuan

Orait..post sblum nie aku da ajar cmner nk wat anak laki..skang meh aku ajar buat anak pmpuan plak..

1. Makan la buah2an berasid mcm limau..asam..nanas..cuka..air gas..dan lelain..JANGAN nk ngngade makan seafood..klau jumpe tempura sotong..mkn tepung dier je..ok?!



2. beromenlah sbelum penetasan telur isteri (ovulation)..JANGAN buat seks, bahasa baik nyer bersetubuh selama LIMA (5) hari mulai dari hari ovulation tuh..rase2 nyer bini tau kot start bile nk kire 5 ari tu....bg para suami, ber'tahan'lah yer..lima ari je..~~~ hua3..

3. Melakukan douching - previous post ade tulis psal douching TETAPI ngn cecair asid..dua jam b4 bersetubuh...asid ni pn ade kt farmasi..jgn la pandai2 perah limau dlm itu...ok?.. ;]

8 comments:

caliphkaai said...

pergh...

apsal la ade klas bio kt cni?

fuad said...

Bole caya ke ni?.. bole tahan ke tak makan seafood ni.. ishh.. sotong tempura, sotong telur masin alisara, ikan siakap stim limau, urghh.. meleleh air liur..

tapi, ape2 pun, kasi kak ila abih pantang dulu.. hahahah

ayie said...

haahaa..
cesh..
komen itu mmbuatkn penulis blog mleleh air luir skang..

ila de cute said...

eiii dr, i dulu mkn buah byk2, apsal i dpt boy jugak ni?? tolong bantu saya ye dr sbb saya ckp dgn suami saya yg saya akan pregnant lagi sekiranya ada cara utk dpt girl saje, kalau tak terima kasih laaa...

Ayie..famili panggil Nyei said...

aduh..berat nih..

jwpn kpd psoalan pn ila de cute..

1. cuba anda telitili pemakanan anda..mkn seafood kn? kn? haha..mybe anda telah menikmati seafood lebih bnyk dr buah2an berasid..atau mungkin anda menikmati buah2an yg tak berasid seperti pisang kaki..tembikai..buah naga manis..dan lelain..
adalah dititik beratkan disini bhw buah2an yg diambil hendaklah berasid..

2. sila semak kembali point num 2 bg post ini..mungkin ini juga penyebab bagi kehamilan anak lelaki tersebut..

3. anda bolehlah melihat post yg 1st bwh skali..sila save as jadual tersebut (wlpun sekecil semut)..menurut pakar, umur isteri beserta bulan persenyawaan juga memainkn peranan..sekadar dijadikan panduan..org cine zaman dulu pakai jadual ni dan dikatakan ia berkesan..

4. sy akan menghantar 1 lg post mengenai petua penting dr org tua2..

rosearienah said...
This comment has been removed by the author.
rosearienah said...

aduyaaai~
mane ko wat research ni ek?
ahahahhaha~
salute2!

O.o ? said...

dunno pon u have ths blog? since ven ah?